ΘΡΗΣΚΕΥΤΙΚΑ | Μαθήματα 3,4,5,8,9,10,11,13,15,16,17,21,26,27,28,29,30 | ||
ΑΡΧΑΙΑ ΕΛΛΗΝΙΚΑ ΚΕΙΜΕΝΑ ΑΠΟ ΜΕΤΑΦΡΑΣΗ | ΟΜΗΡΙΚΑ ΕΠΗ-ΙΛΙΑΔΑ
ΕΙΣΑΓΩΓΗ:Σελ.8-11 Ραψωδία Α στχ. 1-53 σελ.18-22, στχ. 54-306 σελ.23-32, στχ. 350-431α σελ. 34-38, στχ. 494-612 σελ.40-46, Ραψωδία Ζ στχ.369-529 σελ.71-79, Ραψωδία Ι στχ. 225-431 σελ. 90-97, Ραψωδία Π στχ. 684-867 σελ.112-118, Ραψωδία Χ στχ. 247-394 σελ.139-144. |
||
ΑΡΧΑΙΑ ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΓΛΩΣΣΑ |
|
||
ΓΛΩΣΣΙΚΗ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑ | Ενότητες: 1,2,3,4,5,7 | ||
ΝΕΟΕΛΛΗΝΙΚΗ ΛΟΓΟΤΕΧΝΙΑ | 1. Ινδιάνος Σιάτλ, «Ένα παλιό μήνυμα για το σύγχρονο κόσμο»
2. Γιώργος Ιωάννου «Να ΄σαι καλά δάσκαλε» 3. Περλ Μπακ «Η μάνα» 4. Άννα Φρανκ «Από το ημερολόγιο της Άννα Φρανκ» 5. Άντον Τσέχωφ «Ένας αριθμός» 6. Δημοτικό τραγούδι της ξενιτιάς «Θέλω να πα στην ξενιτιά» 7. Γιάννη Μαγκλή «Γιατί» 8. Έλλη Αλεξίου «Όμως ο μπαμπάς δεν ερχόταν» 9. Δήμητρα Χ. Χριστοδούλου «Για ένα παιδί που κοιμάται» 10. Μαρία Ιορδανίδου, «Στην εποχή του τσιμέντου και της πολυκατοικίας» |
||
ΙΣΤΟΡΙΑ | ΣΕΛΙΔΕΣ 6-18, 29-35, 39-40, 48-61, 67-84, 89-93, 110-112
ΠΗΓΕΣ σελ.33 Οι υποχρεώσεις του στρατιώτη- αγρότη σελ.34 Επιχειρήματα εικονομάχων σελ.34 Επιχειρήματα εικονολατρών σελ.51 Οφέλη μικροκαλλιεργητών σελ.58 Επιστολή του Μ. Κηρουλάριου για τις διαφορές με τους Λατίνους |
||
ΑΓΓΛΙΚΑ – ΑΡΧΑΡΙΟΙ |
|
||
ΑΓΓΛΙΚΑ – ΠΡΟΧΩΡΗΜΕΝΟΙ | BOOK THINK TEEN A DVANCED
STUDENT?S BOOK Pages 69-121, 132-133 WORKBOOK- Page 64 exs 5, 6 ? page128 GRAMMAR APPENDIX : Page 170-175 ( relatives, gerunds, past simple, used to, present perfect simple, present perfect vs past simple, all forms of future tense , Passive Voice present and past simple) BOOK THINK TEEN B ADVANCED STUDENT?S BOOK Pages 11, 12, 14 WORKBOOK Pages 6, 8-10 GRAMMAR APPENDIX : Page 167 (Simple Present, Present Continuous, Stative verbs) |
||
ΓΕΡΜΑΝΙΚΑ | Από το βιβλίο DEUTSCH EIN HIT! 1: κεφάλαια 5-7 οι σελίδες 64, 65, 68, 69, 72,73, 79, 80, 82, 83, 84, 85, 86, 87, 88, 89, 90, 91, 94, 95, 96, 99, 100 και από το βιβλίο ασκήσεων τις αντίστοιχες ασκήσεις από αυτές τις ενότητες | ||
ΓΑΛΛΙΚΑ | Unite 4: p. 86, 87, 88, 89, 92, 93
Unite 5: p. 114, 116, 118 Unite 6 : p. 130, 131, 136, 137, 138 Verbes: etre, avoir, aimer, parler p. 22 Habiter, venire p. 36 Faire p. 53 preferer p.74 Manger, boire, prendre p. 92, aller p. 116, choisir p. 136. |
||
ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΑ |
|
||
ΦΥΣΙΚΗ | Παράγραφοι:
3.1, 3.2, 3.3 (εκτός από την υποπαράγραφο Δύναμη που ασκείται από τραχιά επιφάνεια και την ανάλυση δύναμης) 3.4 , 3.5 (εκτός από την υποπαράγραφο Ανάλυση δυνάμεων και ισορροπία) 3.6, 3.7 ( εκτός από την υποπαράγραφο Εφαρμογές) 4.1, 4.2, 4.3, 4.4, 4.5 |
||
ΧΗΜΕΙΑ | Σελ. 30-72 | ||
ΓΕΩΓΡΑΦΙΑ | Σελ. 66-130 | ||
ΒΙΟΛΟΓΙΑ | ΚΕΦ 2 ΟΙ ΟΡΓΑΝΙΣΜΟΙ ΣΤΟ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ ΤΟΥΣ
ΕΝΟΤΗΤΑ 2.2 ΟΡΓΑΝΩΣΗ ΚΑΙ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΕΣ ΤΟΥ ΟΙΚΟΣΥΣΤΗΜΑΤΟΣ – Ο ΡΟΛΟΣ ΤΗΣ ΕΝΕΡΓΕΙΑΣ ΕΝΟΤΗΤΑ 2.4 ΠΑΡΕΜΒΑΣΕΙΣ ΤΟΥ ΑΝΘΡΩΠΟΥ ΣΤΟ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ ΚΕΦ 4 ΟΙ ΑΣΘΕΝΕΙΕΣ ΚΑΙ ΟΙ ΠΑΡΑΓΟΝΤΕΣ ΠΟΥ ΣΧΕΤΙΖΟΝΤΑΙ ΜΕ ΤΗΝ ΕΜΦΑΝΙΣΗ ΤΟΥΣ ΕΝΟΤΗΤΑ 4.2 ΑΣΘΕΝΕΙΕΣ ΕΝΟΤΗΤΑ 4.3 ΑΜΥΝΤΙΚΟΙ ΜΗΧΑΝΙΣΜΟΙ ΤΟΥ ΑΝΘΡΩΠΙΝΟΥ ΟΡΓΑΝΙΣΜΟΥ ΕΝΟΤΗΤΑ 4.4 ΤΡΟΠΟΣ ΖΩΗΣ ΚΑΙ ΑΣΘΕΝΕΙΕΣ |