Τεχνολογία

Γ’ τάξη:

Η σημασία της διεπιστημονικότητας – 10 χαρακτηριστικά του καλού συνεργάτη

1η Ενότητα: Βασικές έννοιες

2η Ενότητα: Ορισμός και σημασία της Έρευνας – Είδη Ερευνών

Β’ τάξη:

Παρακάτω μπορείτε να δείτε Παρουσιάσεις όλων των Τμημάτων – Διευθύνσεων των παραγωγικών μονάδων.

Περιέχουν τον ρόλο, τα καθήκοντα & αρμοδιότητες όλων των διευθύνσεων καθώς επίσης καλές πρακτικές (προτάσεις – δράσεις) των αντίστοιχων διευθύνσεων μαθητών της Β’ τάξης.

Α/Α Διευθύνσεις – Τμήματα (σε μορφή PDF)
1.

Γενικός Διευθυντής

(v)
2.

Διευθυντής  Μάρκετινγκ

(v)
3.

Διευθυντής Οικονομικών

(v)
4.

Μηχανικός Σχεδιασμού Προϊόντος

(v)
5.

Διευθυντής  Παραγωγής

(v)
6.

Διευθυντής Έρευνας & Ανάπτυξης

(v)
7.

Διευθυντής  Προσωπικού

(v)
8.

Διευθυντής Προμηθειών

(v)
9.

Διευθυντής Εκπαίδευσης

(v)
10.

Διευθυντής Ποιοτικού Ελέγχου

(v)
11.

Διευθυντής Ασφάλειας & Υγιεινής

(v)
12.

Διευθυντής Δημοσίων Σχέσεων

(v)
13.

Διευθυντής Πληροφοριακών Συστημάτων

(v)
14

Διευθυντής  Νομικού Τμήματος

(v)

 

Φωτογραφικό άλμπουμ με ομαδικές κατασκευές σχολικού έτους 2021-2022

Ιδέες – Χρήσιμα Βίντεο του μαθήματος της Τεχνολογίας της Α’ Τάξης:

Ιδέες – Χρήσιμα Βίντεο του μαθήματος της Τεχνολογίας της Β’ Τάξης:

Χρήσιμος  Σύνδεσμος

  • http://www.irantousis.gr (Εκπαιδευτικό υλικό για το μάθημα της Τεχνολογίας στο Γυμνάσιο από τον Καθηγητή Τεχνολογίας κ. Ηρακλή Ντούση).

Σκοποί του μαθήματος στην Α΄ τάξη

  1. Να φέρει σε επαφή τους μαθητές με τον ευρύτερο χώρο της τεχνολογίας, ώστε να κατανοήσουν την έννοια και τη σημασία της σε πολλούς τομείς της ανθρώπινης δραστηριότητας.
  2. Να μπορεί ο μαθητής να σχεδιάσει και να κατασκευάσει ένα ατομικό έργο που θα είναι μια απλή εφαρμογή ενός τεχνολογικού αντικειμένου, με απλά εργαλεία και μέσα.
  3. Να συλλέξει πληροφορίες από διάφορες πηγές, να τις επεξεργαστεί και να τις οργανώσει ώστε να παρουσιάσει μια γραπτή εργασία, συνοδευτική της κατασκευής του, η οποία θα περιλαμβάνει στοιχεία για την πορεία της εκτέλεσης της εργασίας του, βασικά στοιχεία της εφαρμογής, καθώς και στοιχεία για την ιστορική εξέλιξη και χρησιμότητας του τεχνολογικού αντικειμένου που κατασκεύασε.
  4. Να μελετήσει από πολλές πλευρές ένα τεχνολογικό θέμα, χρησιμοποιώντας πηγές πληροφόρησης που ο ίδιος θα αναζητήσει και θα επεξεργαστεί, αναλύοντας και επιλέγοντας στοιχεία που θα χρησιμοποιήσει τόσο στη γραπτή εργασία όσο και στην κατασκευή του. 

 Σκοποί του μαθήματος στην Β΄ τάξη

  1. Να φέρει σε επαφή τους μαθητές με θέματα οργάνωσης, διοίκησης και λειτουργίας των παραγωγικών μονάδων, διαφόρων οικονομικών τομέων, κυρίως αυτών που είναι ανεπτυγμένοι στην περιοχή.
  2. Να μπορεί ο μαθητής να μελετήσει, να σχεδιάσει και να κατασκευάσει, δουλεύοντας ομαδικά, ένα ομοίωμα μιας συγκεκριμένης παραγωγικής μονάδας,  απεικονίζοντας όλες τις λειτουργίες της.
  3. Να μπορεί να οργανώσει και να αποτυπώσει σε μια γραπτή εργασία τα καθήκοντα των υπευθύνων της συγκεκριμένης παραγωγικής μονάδας, δουλεύοντας ομαδικά ή ατομικά και χρησιμοποιώντας πηγές πληροφόρησης που ο ίδιος θα αναζητήσει και θα επεξεργασθεί.

 Σκοποί του μαθήματος στην Γ΄ τάξη

  1. Οι μαθητές θα εξοικειωθούν με την τεχνολογική έρευνα και θα εφαρμόσουν απλές ερευνητικές διαδικασίες σε τεχνολογικά θέματα της επιλογής τους, εμπλεκόμενοι σε δραστηριότητες που προβλέπονται από τη μέθοδο ‘’έρευνα και πειραματισμός’’.
  2. Πιο αναλυτικά:

Να εξοικειωθούν με την ερευνητική διαδικασία στο τεχνολογικό περιβάλλον, και να τη συνδέσουν με την πρόοδο της ανθρωπότητας. Να αντιληφθούν τα οφέλη που προκύπτουν σε μια κοινωνία από την επένδυση στην τεχνολογική έρευνα.

Να αντιληφθούν τη σχέση της τεχνολογικής έρευνας με την ανακάλυψη διαδικασιών παραγωγής συμβατών με την προστασία του περιβάλλοντος.Να συνδέουν την τεχνολογική έρευνα με το βιοτικό επίπεδο και το επίπεδο ανάπτυξης μιας κοινωνίας..